Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Το άγχος και ο φόβος

Από φίλες και γνωστές κατά καιρούς, ήξερα ότι το χειρότερο πράγμα για μια έγκυο είναι το να δει ξαφνικά αίμα...
Είδα μικρές σταγόνες "παλιού" αίματος σχεδόν από την πρώτη στιγμή που μάθαμε για την εγκυμοσύνη...σήμερα , Τετάρτη, περνάω τη δεύτερη εβδομάδα ξάπλας στο σπίτι με άδεια από τη γιατρό...οι εντολές είναι να μην κάνω καμία δουλειά, να μην κουράζομαι καθόλου και να είμαι ξαπλωμένη όσο περισσότερο μπορώ...εννοείται ότι τα νεύρα μου έχουν αρχίσει και σπάνε από την πρώτη εβδομάδα...
Το χειρότερο είναι το ότι ενώ την προηγούμενη εβδομάδα που κανονίσαμε τον υπέρηχο έπρεπε να είμαι 7μιση εβδομάδων, τελικά ήμουν 6μιση και η καρδιά του μωρού δεν ακουγόταν ακόμα... υπομονή μέχρι αύριο το πρωί που θα κάνουμε τον δεύτερο υπέρηχο... για σιγουριά η γιατρός μου έδωσε να κάνω 2 επιπλέον χορειακές για να δούμε ότι ανεβαίνουν η τιμές της ορμόνης η οποίες ανεβαίνουν οκ...
Όλοι λένε να μην αγχώνομαι και τέτοια και προσπαθώ αλλά είναι και δύσκολο... δεν έχω συνηθίσει κιόλας να κάθομαι χωρίς να κάνω απολύτως τπτ... και ο καημένος ο Θοδωρής όλο λέει μην αγχώνεσαι και όλα είναι καλά θα δεις και τέτοια και προσπαθεί να με κάνει να χαλαρώνω και ξέρω πως μόλις βγει απο το σπίτι τον τυλίγει το άγχος...
Και σαν να μην έφτανε το άγχος του μωρού, ετοιμάζουμε και μετακόμιση την επόμενη εβδομάδα, πρέπει όλα πάλι να τα κάνουν άλλοι και γω εκνευρίζομαι γι αυτό αλλά οκ...
αρκεί να είναι όλα εντάξει με το μωρό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: